Den gode, troværdige og meningsfulde kommunikation er værdiskabende for din organisation og er dermed en vigtig del af forretningen. Lige netop derfor er det vigtigt at lave en strategi for, hvordan kommunikationen kan understøtte organisationens overordnede mål. Med en god og gennemtænkt kommunikationsstrategi, har I den perfekte ramme og guideline til alt, hvad organisationen vil kommunikere, og med en konkret årsplan ved I præcis, hvordan og hvornår I skal omstætte strategien til praktiske indsatser.
Hvis I har brug for hjælp til at få retning i jeres kommunikation, så den arbejder ind i jeres forretningsmål, tilbyder jeg:
- At lave den overordnede kommunikationsstrategi- og plan, der skal danne udgangspunkt for al jeres kommunikation. Jeg afdækker jeres kommunikationsmål, jeres budskaber, jeres målgrupper og de rigtige kommunikationskanaler. Alt sammen med udgangspunkt i organisationens forretningsmål.
- At lave en public affairs-strategi - og plan, der er med til at gøre jeres særinteresser til almeninteresser. Jeg afdækker jeres muligheder og udfordringer, kortlægger med- og modinteressenter og laver en plan for, hvordan I kan komme i dialog med potentielle alliancepartnere, der deler jeres interesser.
- At lave en pressestrategi - og plan, der sikrer, at jeres historier bliver fortalt så godt og effektivt, at medierne har lyst til at fortælle den videre. Jeg kan ligeledes hjælpe med planlægning af presseindsatser, udarbejdelse af pressemeddelelser, pitch samt servicering af pressen.